tukar kereta



Malam semalam, adik aku yang sorang ni dah tanya, tak mau tukar kereta baru ke? Macam adik aku yang sorang lagi. ye, aku memang banyak adik. ada 5 orang. confius kang? hehe. Jawapannya, belum masa lagi la. walaupun time-time tengah jem tu selalu imagine kalaulah aku bawa kereta auto. tentu kaki kiri tak lenguh sebab duk tekan clutch selalu. Serius, 1 minggu kerja, kaki aku memang dah start sakit. push kaki sangat. Almaklumlah, dah lama tak senaman. beliau pun ada suggest nak bagi pinjam kereta beliau sebab beliau pakai auto. tapi aku tak mahu. kereta dia ada bontot. susah aku nak parking. dah lah kat sini parking tak ada. so aku memang parking kat corner. pedehal. aku orang awal yang balik dan datang. tapi datang awal pun parking dah penuh. 




hurm, entahlah. kadang-kadang rasa nak tukar kereta auto. tapi aku sayang kereta sekarang. jual tak mahu. letak kat rumah, tak ada orang nak bayar. kang tersadai pula macam tak best. kesian pula. tinggal 4 tahun saja lagi nak habis. hey, nak kahwin ke tak nak ni? kahwin nak pakai duit lagi.





besok kemungkinan aku seorang kat office. semua bos tak ada. siapa kat ampang mahu ajak saya lunch??? marilah. mari. hehe.




Mari solat! lepas tu standby nak cabut awal. Nasib baik tak hujan macam semalam. syukur!




eh, aku janji nak update wedding story. aiyo. besok lah. line internet kat office macam siput sedut. slow giler! terbantut story. Network dah ada. tapi facebook tak boleh access. Nasib baik blog tak kena block. 

2 comments:

  1. epa.. ape lagik? preve satu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, tak sempat nak tengok secara live lagi. nampak cun dalam paper!

      Delete