tunggu time ni




harini aku kerja.






(T_T)







fine!






dah dekat 1 minggu ulang alik hospital. letih juga. tak apa lah, demi adik-adik. kang tak datang dorang mesti tanya.






next week aku cuti sabtu, mama ajak pergi nilai. yey! cari barang kahwin.







hurmmm....






cepatlah masa berlalu, nak balik. singgah hospital lagi.






adik-adik?







demam dorang dah kebah. semalam yang kakak tu platlet darah dah naik. kalau hari ni naik lagi, dia boleh keluar. cuma adik laki tu semalam platlet darah turun. tengok macam mana hari ni. semalam dorang kena paksa makan sup ketam. dikatakan bagus untuk orang kena denggi.







edit entry: lupa nak cerita, sorang lagi adik aku demam. teruk juga. demam macam demam aku baru-baru ni. demam, sakit tekak, batuk, pening, muntah-muntah. so, ketiga-tiga adik sekolah tak sihat. balik rumah mantau sorang tu. datang hospital, mantau 2 orang tu.








minggu ni kerja kahwin jalan slow sangat. balik rumah, penat. tak apa, sempat lagi. hehe.





oh!







ada pameran pengantin harini.







tapi....






aku dah puasa dari pameran. mama marah. tak bagi pergi.







nanti... menyesal.








sambung buat kerja. PQP! aduh tension! Bila project baru menghadap lah PQP ni.


No comments:

Post a Comment