Macam-macam hal.




Minggu ni jadi minggu yang paling havoc dalam sejarah famili kitorang.






2 orang adik admitted sebab denggi.






rumah pula tengah renovate.






balik kerja tiap-tiap hari kena sapu dan mop rumah sebab habis 1 rumah debu.







1 ekor kucing tak sihat. now dah baik sedikit. lepas bawa jumpa vet.






kondisi orang dalam rumah, semua lintang pukang.






yang masih riang adalah Rio dan Elang.






siapa mereka?






kucing! untunglah! hehe.


6 comments:

  1. FY doakan semua nya akan kembali seperti biasa..byk2 bersabar ye dear

    ReplyDelete
  2. sabar k epa....rumah kikin pun tgh renovate! sama jgk ari2 kena sapu and mop sebab berdebu,tapi kat bilik jgn harapla sbb mmg da berdebu pun....org buat keje so takleh kacau. lepas ni kena sental bilik tu habis habisan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. yup! tq kikin. now dah cool skit.. alhamdulilah :)

      Delete
  3. wah rumah direnovate.sempena majlis kah?hee kitorg cat rumah.bersepah2 cat dekat lantai, pengsan nak sental huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. harus la kan? kne renovate skit2, before kenduri stat :)

      Delete