Baju Nikah dah siap. Cuaks!!





Minggu lepas baju groom dah siap dan dah ambil pun. tunggu nak pergi cari sampin saja. tak tahu bila.





tadi petang dapat mesej dari tailor bagitahu baju aku pula dah siap. haritu bagitahu dalam tengah bulan 3 baru siap. ni awal pula siap! tapi tak pergi ambil lagi sebab nak tunggu baju mama aku yang hantar buat beading tu siap.





kalau fitting tu ok, terus bawa balik.







nampaknya kena maintain badan la ni. 4 bulan lagi oiii.








cuak nya nak tengok baju nikah!







okaylah, selamat malam. besok kena bangun awal sebab beliau 'paksa' teman pergi site beliau sekejap. hehe.



2 comments:

  1. waa...meh2 teaser skit dear...epa leh tak bagi alamat penuh kedai tailor auntie yap tuh?

    huhu..tq dear..email miza leh kat elqays@gmail.com

    ReplyDelete
  2. soryy epa...huuu..miza tak pasan gune akaun email lain..dah kuar nama rahsiaku...huuu....=) ok naulofah itu miza ya..elqays jannah..

    ReplyDelete