AA Promo! Tahan Nafsu jek!

AA dah mula buat promotion!!






AA dah mula buat promo tiket 10 sen. tadi aku dah jumpa pergi phuket 10 sen. tapi kena hari biasa. Mula-mula confident nak book date bulan june lepas tandang, tengok harga kenapa mahal sangat, rupa-rupanya promo untuk bulan julai until oktober next year. oh! mama ku dah book pergi bandung bulan 10 sempena birthday abah katanya. aku pula kena standby jaga adik-adik yang dah besar. malas betul, dah la time tu dah berlaki. HA-HA tapi dengar-dengar company trip bakal husband pergi bali bulan 10 next year gak. so boleh buat honeymoon. kalau dapatlah. tak harap sangat.






so, sedih la aku sorang-sorang sebab lepas diskus dengan bakal husband, beliau pun cakap susah nak cuti time weekday. nanti site tempat kerja dia haru biru. aku keluar dating cari hantaran lepas pun orang kat site dia dah sibuk call-call. macam mana mahu ditinggalkan pulak kan? aku? no hal je, nak cuti senang. bos leh kautim. cayalah!






b2b lain, good luck ye survey honeymoon anda! aku pergi dalam Malaysia saja. next time pergi luar Malaysia.

4 comments:

  1. wahhh..
    nnt hanimoon mana tu? hikss..
    tp takpe, nnt dpt g bali.. syok tu g sana..
    sy pn hanimoon dlm melesia jekk..

    ReplyDelete
  2. aja pon tgk jela promo tu...g krbi rm30 pg blik.xke best????tp my future hsbnd xmo fikir la..awl lg la.leceh btul.almt aja g gentg highlands je laaa

    ReplyDelete
  3. epaaaa lain kali tepek sekali web link okk (dasar pemalas nak bukak window baru? muahaha)

    ok email tunang laju2!

    ReplyDelete
  4. da try jgk tgk..seronok sgt.tapi terlalu lame lg.ingt nak g bln 10 2012..tp tkt ms 2 suami keje plak..xdpt mc..cmne?ggt jari ler..hehe

    konon suami..berangn dari skrg..ahaks=D

    ReplyDelete