gambar bihun di atas flight


tuan punya belog gi bercuti ke Sabah. yeah, buleh buat onar kat belog beliau. 

okeh, aku yang tengah takdak mende nak buat kat umah ni tetiba menjadi seorang yang perajin menolong mengupdate belog orang. belog sendiri aku jadi pemalas pulak. yela, memang syok kalau tulis kat belog yang ramai follower ni, trafik pun laju je haaaa.. duit nuff pun laju je masuk... hahaaaaa.. *gelak nada jeles*

soo.. berbalik pada cerita memula tadi.. tuan belog ni gi Sabah.. hape yang menarik kat Sabah ni? aku pun tak tahu haaa.. meh sini aku nak share gambor yang dia sent kat aku semasa perjalanan beliau ke Sabah pagi tadi. tapi takda la banyak sangat, tiga keping je. sila salahkan beliau kenapa gambar sikit sangat

posing dua beradik ketika masa menunggu..
tah gambar siapa dia amik time nak naik flight ni..
cis, mihun je kot.. kat kedai mamak pun hade
er.. anda semua takdak terbau nada jeles kan? errr.. er.. secara siyesnya aku memang jeles bila tuan punya belog ni antar gambar cengini kat aku. aku nak ikut okehhh.. cis.. cis.. cis..



2 comments:

  1. agak-agak kalau sendiri tulis sendri komen orait tak?

    ReplyDelete
  2. hi cik epa! wah..sabah! teringin nye nak honeymoon kt sana...msti best kan!

    nway, u've been tag!
    http://blogcikiyfahjo.blogspot.com/2011/11/tagginnggg.html

    ReplyDelete