Urban Decay Naked Palette




Review

untuk segmen review, wah! macam TV plak. aku dah lama nak review makeup ni. ala, siapa yang selalu usha youtube makeup channel for sure tahu pasal urban decay naked pallete ni. kegilaan! aku pun pasang lah angan-angan nak rembat seketul. akhirnya setelah berikat perut selama 2 bulan (yeke?) dapatlah seketul idaman hati. tu pun rembat kat sephora KLCC. search internet tau cari kat mana sephora ni. buta fesyen gak kadang-kadang aku ni.





so far nilah makeup yang paling aku sayang! color natural, macam-macam gaya boleh kita buat ikut tema siang or malam. janji tau teknik sahaja.





pallete ni dapat sekali dengan eyeshadow base urban decay jugak, dan juga dapat brush. brush dia aku tak pernah guna lagi. prefer yang brush lah. eyeshadow base kecik aje, tapi aku lebih suka eyeshadow base elianto kot, warna lagi menyerlah.





ni senarai color yang ada dalam pallete ni


from left : virgin / sin / naked / sidecar / buck(fav for crease area!)


from left : buck / half naked / smog / darkhorse / toasted


from left: darkhorse / toasted(fav!!) / hustle(fav!!) / creep / gunmetal

so, kat sini aku attachkan beberapa video dari makeup guru youtube yang gunakan makeup ni.


SWalker


TiffanyD

3 comments: