Pre Wedding Photoshot by 7kalerpicture





As salam


sesi nak update cerita menarik pada minggu lepas, tak adalah menarik sangat, but aku nak cerita pasal pre wedding kitorang. dekat 2 hari aku pergi mencari barang untuk dijadikan props akhirnya, aku langsung tak guna. malas nak fikir sebab susah sangat nak cari. last-last kena gunakan expresi muka sahaja. haha


baju incik T dah lama beli, aku punya sahaja last minit cari, surf dalam internet sudah. itupun risau baju tak sampai on time. tunggu jumaat tak sampai mula cuak, sabtu tu pulak kat office ada audit, sambil-sambil audit, call pos laju nak buat self pickup, so sempatlah nak cuba fesyen sendiri.


so, nak tunjuk lah pre wedding sendiri, kalau ada siapa-siapa sudah nak tengok, sila kan? ni semua diceduk dari tukang gambar sendiri, bro izwan from 7kalerpicture. thank you bro! gambar sangat cantik, walaupun FOC. ha-ha


si wan ni buat kerja cepat. ahad malam dalam kul 8.30 habis photoshot, pagi-pagi isnin gambar dah publish kat fanpage dia. pantas macam LRT! cayalah!








suka sangat!


my favorite!








so, apa pendapat? should i hire them for my wedding? sila like banyak-banyak kalau setuju.


pengalaman betul photoshot ni, berpeluh-peluh time hujan. tu masuk terowong mana entah kat putrajaya tu, cair makeup i. bak kata wan, photoshot aku ni memang banyak scene pandang atas. oh, photographer hari tu which is wan & azra.


dah alang-alang jumpa hari itu, kitorang diskus package yang best yang dorang tawarkan. isk, tak sabar rasanya nak tengok gambar-gambar lain.


berbaloi! kalau siapa yang berminat or nak tengok work dorang boleh visit fanpage 7kalerpicture.

2 comments: