Perodua tweckbot





tadi pagi team perodua tweckbot datang kat rumah aku untuk buat pemeriksaan 15 poin percuma untuk kereta aku. senang saja, hanya tweet kat @myperodua bila tengok lokasi dorang. mana tahu kalau dekat-dekat dengan rumah korang, dorang akan datang dan buat checking. sempena penghargaan pihak perodua kepada semua pembeli kenderaan perodua. yup, hanya untuk yang pakai kereta keluaran perodua sahaja. yang pakai proton, sila duduk diam-diam di sana.



ni senarai checking kereta aku. yup, memang dah kena servis pun. tayar pun kena tukar baru. duit oh duit, silalah turun dari langit! oh, lagi satu, kalau bawa resit ini ke selected pusat servis perodua, boleh dapat diskaun 15% lagi untuk sparepart.




free gift! apa benda entah ni. aku sangkut kat aircon sudah.




Thanks team perodua tweckbot sebab sudi servis cik merah saya! yeay, mood balik kampung.... next week harus servis kereta!

2 comments:

  1. hahaha.. hampeh! sayer pkai ketapi hokeh! ;p

    ala, mende kecik je gift?

    ReplyDelete
  2. @ScHaN ®:

    eleh, eh, pernah jumpa bas sekolah logo merc tau, hape kesah kan?

    oklah tu, nak dapat payung ke? over tau!

    ReplyDelete