Vendor yang marvellous; Videographer dan Gamelan. Haruslah meronta-ronta nak book!



skip dulu cerita tertangguh pasal preparation pertunangan tempoh hari, walaupun dah berbasi. haha! untuk preparation wedding, benda yang selalu aku survey adalah videographer. banyak jugaklah dengan masing-masing ada special offer. kalau pergi pameran pengantin pun, benda 1st aku carik videographer. Yang ini aku suggest lah untuk b2b yang masih mencari-cari diantaranya:

1) Wira Visual (so far paling best di antara best!! confrim nak book tapi date masih tak finalize)
2) Myshots Wedding
3) Tupaitv (recommended by my friend, tak usha lagi price dia)
4) Krulmatric





aku ni memang seorang yang cukup suka warisan melayu terutama songket! mungkin sanding nak pakai songket lah! tapi kalau jumpa baju yang lagi menarik, confrim tak jadi. oh, aku juga sangat sukakan gamelan. teringin nak belajar main. rasa macam relex je. dulu selalu nampak orang main gamelan untuk event. teringin sangat-sangat nak ada gamelan for my evet but mesti mahal giler (T_T) kalau ada orang sponsor pun manyak syok! kebetulan pergi pameran pengantin kat selayang mall hari tu, nampak booth gamelan. tapi orang tak ada pulak. so rembat kad saja. cari dalam facebook terus mesej tanya price. memang price dia antara yang termurah kat malaysia RM1xxx dah siap dengan kompang. agak-agak leh bagi silat free juga tak? Vendor: Adunan Gamelan Irama Melayu

teruja tak? aku sangat teruja! memang nak book awal kalau ikut hati aku ni.

No comments:

Post a Comment