kalau dah sombong tu, semua kerabat macam tu. huh!

haish, bila everything plan goes well, tiba-tiba saat genting, ada pulak masalah timbul! payah kalau membabitkan orang lain. orang yang rasa dialah yang berkuasa, dia lah bagus, padahal tak bagus pun.

buat sombong dari zaman tok kadok lagi.

inilah dinamakan dugaan.

darah manis kena kerumun dengan semut.


dia sabtu, aku ahad, apa masalahnya, cabut jelah. takkan nak tunggu minggu depan kot. gilakkk ini orang!

ah, serabut. sabar pa!

projek diy aku semua menjadi! insyallah akan di reveal minggu depan. tunggu!

2 comments:

  1. sabar cik epa..
    orang mcm ni jangan dilayan..
    xsabar nak jeling-jeling kat project DIY cik epa nih =)

    ReplyDelete
  2. @Maisarah Ismail

    oh, tq dear! insyallah, sabar je kan? harap everything goes well la...

    oh, tak sangka ada org tunggu entri diy tu, insyallah, minggu depan kite cite ;)

    ReplyDelete