gambar majlis tunang dari kawan-kawan, sila jangan muntah ;p

salam.

mula-mula ingat nak cerita pasal diy, tapi malas pulak nak karang. so kesimpulan, aku nak tempek gambar jela, semua pic ni dari kamera aku sikit, kamera kawan banyak. sebab apa sikit aku punya? sebab adik-adik semua malas nak amik gambar, mentang-mentang dah upah OP. ceh~

ramai kan orang? kaum kerabat incik tunang je. belum campur sepupu sepapat abah yang berlambak kat kl ni.

with my bakal mak mertua. cuak seh. tengok gigih kan OP aku bersama cik tunang beliau merangkap kawan kat kliuc

baju ku, oh, nanti nak cerita pasal baju lah

all the hantaran. eh cukup ke? try kira, 5 balas 7

with my dak demok

dengan my gf, sayang mereka ketat-ketat

edit by cik hour

ye! kami tak boleh jumpa kamera. akan jadi gila ;p


next entri baru aku nak cerita peristiwa disebalik majlis aku ni. sekarang idea tak ada. blur kejap.

oh, besok cuti nak pergi putrajaya, selesaikan satu misi. misi terlampau. hahaha.

5 comments: