akibat terlampau meronggeng semalaman

semalam pergi kenduri kawen incik shayang, eh, salah taip, kenduri kawen member baik incik shayang, malangnya sekeping gambar pun tak amik, semua kat kamera member dia.

but what a small world!

kebetulan, member baik dia punya bini member sekolah teknik aku. jumpa lah suku sakat masa kat muadzam shah, baru tau pengantin baru tu satu poli dengan dia.

memang terasa dunia itu kecil!


kesimpulan. badan sangat letih, pinggang aku sakit sebab semalam pakai heel 3 inci, ok, mak tak pernah noks pakai 3 inci lama-lama. laju je aku masuk kereta nak tukar pakai sandal.

berita baik, mesin jahit mak aku dah okay, setel kain langsir untuk bilik aku, AKU DAH PANDAI JAHIT LANGSIR!! nampak tak aku dah jadi anak dara mithali...

kau ada? tak ada kan? berlagak siot.

habib ke poh kong? cecite cecite...

nantilah aku story ye?

entri telah diedit pada 17 mac 2011. malas nak buat entri baru

2 comments:

  1. efa... tiifany & co lar... hihihihi

    "semalam pergi kenduri kawen incik shayang"
    >>> ini kalau la betol, mau terbalik blog awak ni...
    =p

    ReplyDelete
  2. @aku yang tak femes

    hahaha, tula pasal, sonok nak cite, silap cite lak, hahaha ;p

    ReplyDelete