What a day today = HAVOC??!!

adoyai!

memang mencabar kesabaran harini. jadikan pengajaran jugak! kalau benda tu orang tua dah larang mesti ada sebab kan?


itulah degil! hah, ikutkan sangat hati tu.


kalau larang lagik tak nak dengar, bila dah kena batang hidung sendiri baru dapat rasa. hah, rasakan!


habis terbang duit aku!



sabar fa sabar!!


benda dah jadi. lepas ni suruh bakal abg ipar dia pulak nasihat. cakap kita tak mau dengar.


nasib baik tak jadi apa-apa, kalau tidak mampus aku nak jawab apa. inilah tanggungjawab kak long. korang ingat senang nak handle adik-adik yang macam-macam perangai. pening! hehe mak bapak lagi pening nak handle perangai anak-anak.

2 comments:

  1. haish, naik moto senyap2 pastu p langgar moto org...sabo jelaaa

    ReplyDelete