congratulation and celebration!!


ini lah masalah utama saya sekarang. nak update blog tapi malas. nak update blog guna hati tapi elok je depan pc terus ilang merewang-rewang. tulah, ada orang tu suka makan sambil baring, terus saya jadi malas. motip??!! ;p

oh, cerita mengenai aktiviti yang bakal nak di buat minggu ni lah. besok dah selasa, rabu dah Raya Aidiladha. tahun ni tak terasa sangat mungkin sebab tengah minggu. saya pun tak ambil cuti. hanya cuti masa raya pertama. khamis kerja balik, jumaat nak pergi rehearsal sempena konvokesyen saya. yippiee! akhirnya dapat juga nak konvo. jumaat lepas pergi ambil jubah. sempat lah jumpa kawan-kawan lama, bergosip-gosip.

ahad ni saya konvo. sidang 3 pukul 8 pagi. huh, kena start report diri pukul 7.30pagi. bayangkanlah pukul berapa nak kena gerak dari shah alam pergi sana. dah tak sabar sebab nak jumpa kawan-kawan. rindu giler. banyak benda nak sembang. insyallah saya akan update cerita pasal konvokesyen next week.

gambar konvo masa diploma dulu. happy sebab ahad ni konvo degree boleh pakai hood convo. leh buat aksi baling-baling topi. haha.


HAPPY GRADUATION TO ALL MY FELLOW FRIENDS!!
BAC. ENG. CIVIL (HONS.)
2006 - 2010
FAKULTY ENGINEERING
UNISEL, BESTARI JAYA

4 comments:

  1. congratulations kak epa! pasni tunggu eyra la pulak yek? hehehe ;D

    ReplyDelete
  2. eka: tq syg! huhu...yup..tgu cik yah jela..laen dah lepas, adik2 sekolah lagi..spm pon lum lepas

    ReplyDelete