Ramalanku benar belaka, maafkan aku....

apa salah kau ye? tak pasal-pasal ada orang nak bunuh kau? apakah salah kau diperlakukan sedemikian rupa? kau hanya jalankan tugas, orang tanya kau jawab lah kan? kalau tak jawab nanti orang kata kau sombong.

susah juga hidup kau.

tapi kau jangan lah risau dengan ancaman tu, kemungkinan dorang tu kalah judi. sebab tu sanggup nak bunuh kau. kau hanya ada otak tapi tak mampu fikir dengan waras.

mungkin kau tertekan dikeliling oleh orang yang terdesak dengan jawapan kau.

BERTABAHLAH!






dorang tak ada fikir ke kerana kau hanyalah seekor sotong...

OH Paul sotong psikik...


paul says: maafkan aku, aku hanya makhluk biasa...


HA-HA-HA

5 comments:

  1. ahahaha.. sape suh caye.. kan dah meroyan sendiri.. hohoohh

    ReplyDelete
  2. Misteri alam jin...pernah terjumpa ke? heeeee....^_^'

    ReplyDelete
  3. ko tu dok dlm laut diam2 .sibuk je nk predict sape mng plak .hahaa .

    ReplyDelete
  4. huhuhuu, ye ye o aje si paul octapus ni ekk..
    jaga², de org nk wat makanan dah tu.. hihihihii

    ReplyDelete
  5. takut + geli tengok sotong ni...
    dan manusia yang suruh dia jadi ahli nujum tu lagi la sengal!

    hahaha

    ReplyDelete