blog sudah 1 tahun. tahniah!

sila klik untuk tumbesaran yang cemerlang dan gemilang ye?

baru i perasan yang my blog sudah 1 tahun. happy birthday to my blog! semoga akan sentiasa akan diupdate oleh tuan punya dan tuan punya jangan malas-malas nak jenguk. nanti bersawang susah nak cuci. hehe. kalau ada housekeeping atau maid tak pelah kan. tapi mana cukup kaya nak ada maid sendiri. haha. artis ke? perasan sangat tuan blog ini. okaylah, majulah sukan untuk negara. eh, lama tak guna tagline tu kan? masa sekolah mesti ada. sukan lah sangat. tak ke mana pun. lain la kalau atlet oversea yang dah cukup kaya raya dengan sukan. tettt. terjun laut ni.

No comments:

Post a Comment