korang berbuka puasa pe hari ni?

Align Center
nak makan ape ye? kat rumah ni kejap lagi nak masak bihun goreng, ada nasi lauk2 juga. semalam makan mee rebus + nasi + buah nangka (feveret ku!! sapa tak tahu sila google cari resepi, dia ala2 macam badak berendam la). oklah, hari ini cik epa tak pulang lagi ke unisel. gerak balik besok tenghari la sebab kelas besok start pukul 4. so malam ini kite berterawih la lagik. cik epa dan famili selalu terawih kat masjid batu 3. hah, kawan2 lain pun jangan lupe terawih, rugi kalau tak buat. bukan selalu kan? oklah, nak tunjuk celcom broadband cik epa. haha berlagak. dah boleh pakai dah. suke!! risau juga kalau tak lepas sebab nama cik epa kene blacklisted sebab bil maxis dulu tak habis bayar. malas betul nak bayar. tunggu kerja la. yelah, takut kang masa depan masalah lagi macam dulu cik epa kene. tak lepas nak buat postpaid celcom sebab musabab di atas. pandai ye dorang berlink2 gitu. huhu


3 comments:

  1. ~ harin ni arin mkan nasi tomato ngn ayam masak merah..huhuh..sedap3...nyum3..mama yg msak..so leh ler melantak byk2 kan :)

    ReplyDelete
  2. wah, sedapnye arin makan..awat xpos kt cik epa skit..huhu

    ReplyDelete
  3. betul la cik epa.. bukan selalu dapat sembahyang tarawihkan....

    ReplyDelete