layan...

mari layan pic cik epa. petang semalam cik epa teman adik cik epa pegi uniten untuk bayar duit konvo dia. sementara tunggu dia abis sempat la cik epa gambar..hehee

ni la hostel lame adik cik epa.hehehe

dah alang2 ada kat sana sempat la singgah kliuc untuk amik gambar konvo cik epa yang dah berhabuk tu. hehehe konvo 2006 baru nak amik gambar konvo tu. dulu masa hantar jubah xsempat nak amik gambar tu. sukenya..boleh bubuh frame dan gantung kat uma ni hah..


ni pulak pic masa minggu lepas. tetibe2 unisel ilang dalam pandangan. masuk alam bunian kot. nak tgk x??
dasyat kan?? sampai canseleri yang dekat tu pun tak nampak. sekali tengok cam kat genting la, cik epa hampir nak pang pang muke sendri igtkan dtg genting...jerebu rupanya!! haikkk...

2 comments:

  1. Boring Sgt La Tuw Yew...
    Sampai Dalam Keta Pon Sempat Nak Pose!
    ;p

    Jerebu Makin Teruk...
    Carik Mask! ;p

    ReplyDelete
  2. mest la boring...lame betul...org kat lua pun heran cik epa duk posing sorg2...hehehe

    bukan takkan mask jek..kne pakai tabung oxygen terus..:p

    ReplyDelete