ape n3 sayer??

hari ini genap 11 hari cik epa abs exam officially. kalo ditambah ditolak total yang duduk kt uma ni dah 17 hari. peh??!! lame jugak duduk kat rumah tanpa membuat apa2 xtvt yang dapat mengisi masa lapang kecuali menjalankan tugas sebagai suriumah sepenuh mase jek. boring!! hanya itu saje yang dapat cik epa gambarkan perasaan sekarang. tinggal 19 hari lagik untuk ke semester baru. sem baru pulak short sem. hanya amik 1 kredit hour jek. boring lagik!! cik epa cadangnya nk mencari duit poket, tapi malas. macam mane ye?? tanya kt mama, mama cam suh duduk rumah jek. wat keje umah. ntahlah, tengoklah nanti kalo cik epa wat last minutes decision kn. who's know. cik epa kan unpredicteable(member klas yang ckp cm tuh. susah nak dijangka and dipahami, betul ke kengkawan?? need xplaination plzzz) so ucapan pada kengkawan yang dah memulakan latihan industri aka L.I. cik epa ucapkan selamat berjaya and selamat la menulis report2 LI tuh nanti ye?? kalo dh dapat keje tetap tuh, igt2 la kat cik epa di sini yang maseh meneruskan perjuangan di medan perang (cewahhh). insyallah, kalo xde aral melintang, cik epa akan menyusul. LI tunggu cik epa datang!!! (sila buat aksi2 dalam cite KL menjerit ye??)


p/s: minggu ni finale AF7, cik epa rase yang berpotensi untuk menang, apis or aril. ana!!, aril tuh along punye lagik ok?? wakakakakak

No comments:

Post a Comment