Yuna~Dan Sebenarnya

Yuna~ Dan sebenarnya

lagu ni sgt besh utk di dengar berulang-ulang kali(xcaye dgr jela kt blog ak ni). Tak jemu!! siyes!! ak igt lagu ni band indo. rupenye2 singer malaysia la. jangan tak cya, malaysia sgt byk lagu2 yg bertaraf international mcm ni. singer die gadis melayu bertudung!! respek la!! mcm ala2 colbie caillat malaysia. here its the lyrics yg sgt2 mnyentuh perasaan...

oh bulan
jangan layan diriku lagi
pabila,
air mata membasahi pipi
dan lagu2 di radio seolah2 memerli aku
pabila,
kau bersama yg lain

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku

ku enggan
berpura pura ku bahagia
ku enggan
melihat kau bersama si dia
oh ku akui cemburu
telah menular dalam diri
pabila
kau bersama yang lain

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku

pabila kau merenung matanya
ku rebah,
jatuh ke bumi
di saat kau benar-benar mahu pergi
seperti ku bernafas dalam air
adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu kau juga merindui aku
oh


SAYER CHENTA INDIE!!!


6 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. saye juge chenta ame indie..
    nk gak join..
    eheheh

    ReplyDelete
  3. boring giler lagu ni....tukar la lagu laen...hahahaha

    ReplyDelete
  4. eee...besh r lagu nii...sapo yg ckp xbesh niii..nak kne ni...huhu

    ReplyDelete
  5. yupp!!lagu ni mmg best..tp yg akustik lg best dr yg kt radio tu..

    ReplyDelete
  6. yup..tq eyqa!!! but sayer lum dgr lagik akustik punyer...tp sure sme sedap rite?

    ReplyDelete