19/02/01~the day we..

....view SMTMS dari padang...



...depan dewan makan lelaki...

salam.

19 feb 2001, 8 tahun lepas. ada apa dengan 19 feb tu? kepada semua pelajar SMTMS(sekolah menengah teknik Muadzam Shah, Pahang) terutamanya batch 2001/2002, itu la tarikh keramat yang membawa perubahan yang boleh di katakan drastik juga, apa hala tuju hidup kita pada hari ini(itu pendapat saya, saya rasa ianya sangat tepat). pada tarikh itulah, kita menjejakkan kaki ke SMTMS. terima kasih pada rakan sekelas saya iaitu IKRAM kerana masih mengingati tarikh tersebut(itu pun selepas saya membaca POSTING beliau di FRIENDSTER).


...ni gambar jamuan kls 5KA6 2002..missed u all!!...


saya pasti, ramai kawan-kawan kita masih mengingati saat2 manis, pahit, tawar, masin, masam semasa berada di sekolah tersebut. semua kenangan tersebut, kadang2 leh wat kite tersenyum, tergelak dan jugak kenangan tersebut mematangkan dan memberi corak idup kte sendri.

pada semua rakan2 SMTMS yang saya sentiasa igti, semoga kite smua akan tabah menghadapi rintangan pada masa hadapan. walaupon ramai kwn2 yang dh 8 tahun kite xpernah bertemu, saya sntiasa berdoa anda panjang umo dan d murahkan rezeki. sampai seru, pasti kite akan bertemu. segala tunjuk ajar cikgu di SMTMS haruslah kite hargai(walapon dl rmi bdk2 mara ngn cikgu) kerana jasa mereka la yang menjadi batu loncatan di atas kejayaan yg kite tempuh pada masa sekarang.

..yang pasti nya, semua kenangan di SMTMS menjadi KENANGAN TERINDAH dalam hidup kite..

salam sayang,
zarifah aka zar/kakpah
batch 01/02
4KA6 n 5KA6


SEK.MEN.TEKNIK.MUADZAM SHAH
JALAN ISTANA
26700 MUADZAM SHAH
PAHANG DARUL MAKMUR

...entrance of SMTMS...


lagu sekolah(semua mesti tahu lagik kalo suh nyanyi kn semula...hehe)

SMTMS...
YANG INDAH TERCINTA,
AKU SAYANG PADAMU,
MEMBERI KU SINAR KEKUATAN,
MENUJU KEJAYAAN,
KEMANA PUN KAU TETAP KU BAWA...
UTUH BERSEMADI...
DARI BUMI INI...KAN KUBAWA PULANG
KEJAYAAN ABADI
SMT....SEKOLAHKU...
TERCINTA....!!!!!
AUMMM!!

1 comment:

  1. banyak kenangan kat sini.. sobsob..

    nadia mustafar
    Batch 2001/2002
    4KA2/5KA7
    Kolej 6 Bilik 1/Bilik 5

    :D

    ReplyDelete